Restaurant Tout à Fait

Restaurant Tout à Fait en bistro Boeuf la Roche vormen een klein Frans paradijsje midden in de Maastrichtse binnenstad. Chef Bart Ausems deelt zijn diepe liefde voor de Franse keuken in het restaurant dat sinds 2002 met een "Michelin-ster" bekroond is en heeft met Boeuf la Roche de typische Parijse of Lyonese bistro naar eigen land gehaald. Bij behoefte aan meer grip en structuur op de online marketing hebben Bart en gastvrouw Sandra Ausems Silver Arrows ingeschakeld om, in de vorm van het 360° Online abonnement, de online marketing activiteiten te professionaliseren en optimaliseren.

Voor Restaurant Tout à Fait* in Maastricht en voor 'zusterbedrijf' bistro Boeuf la Roche hebben we een nieuwe website ontwikkeld die per 1 maart 2018 is gelanceerd. de sites hebben dezelfde functionele opzet, maar elk hun eigen sfeer. De nieuwe websites maken het, door gebruik van het eenvoudig te hanteren CMS, de eigenaars veel eenvoudiger de websites zelf te beheren.

Aan de basis voor de keuze voor het 360° Online abonnement stond een grote behoefte aan meer inzicht in de resultaten van websites en online marketing abonnementen. Silver Arrows heeft Google Analytics accounts aan de website gekoppeld en maatwerk rapportages ingesteld en zal op basis van structurele besprekingen de eigenaars en medewerkers van de restaurants ondersteunen bij de optimalisatie van hun online marketing activiteiten. De social media profielen zijn/worden geoptimaliseerd, een strategie opgesteld en opgemaakte, zelf aanpasbare, formats in passende stijl zijn opgemaakt voor de aankondiging van speciale menu's en activiteiten. Ook hebben we een neiuwsbriefaccounts met passende, flexibel toepasbare nieuwsbrieftemplates gemaakt.

 
Profiteer van tips, tricks
& online marketing nieuws: 

 
Facebook-icon-Silver Arrows MultiMedia
 Linkedin icon Silver Arrows MultiMedia aanmeld icon Silver Arrows MultiMedia 


Mail info@silverarrows.nl voor informatie of een afspraak 

of stel uw vraag via ons contactformulier!